Tuji jezik – angleščina – NIKOLIČ

24. 3. 2020

24_marec_TJA_OSMI_sk2_navodila

23. 3. 2020

23_marec_8A_RAZREDNA URA

23_marec_TJA_OSMI_sk2_navodila

23_marec_TJA_DEVETI_1_4_navodila

20. 3. 2020

20_marec_TJA_OSMIA_SK1_navodila

20_marec_OSMI_dopolnilni pouk

19. 3. 2020

19_marec_TJA_8a_SK2_navodila

19_marec_TJA_9_SK_1_4_NAVODILA

19_marec_TJA_9_SK_1_4_King Arthur_answers

19_marec_TJA_5a

18. 3. 2020

Dragi moji osmarčki!

Tako kot ponavadi sem tudi tokrat zamešala skupini. Prosim, da gledate navodila za drugo skupino za ponedeljek, 16. 3. 2020. Današnja navodila pa veljajo za jutri, 19. 3. 2020. Potrudila se bom, da v bodoče ne bom več zamenjala skupin. Mogoče mi uspe…  🙂

Lep pozdrav.

Vaša učiteljica in razredničarka

18_marec_TJA_9_SK_1_4_NAVODILA

18_marec_TJA_9r_SK_1_4_agreeing_disagreeing

18_marec_TJA_9_SK_1_4_the-legend-of-king-arthur

18_marec_TJA_whats-wrong-with-you-multiple-choice-9R_1_4

18_marec_TJA_9r_SK_1_4_Parents angry as COVID_KEY

18_marec_TJA_whats-wrong-with-you-vocabulary-9R_1_4

18_marec_TJA_health-problems-dealing-with-problems_9R_1_4

18_marec_TJA_8a_SK1_navodila

18_marec_TJA_house and furniture_8a_SK1

18_marec_TJA_house and furniture_8a_1

18_marec_types-of-houses-8a_SK1

17. 3. 2020

17_marec_TJA_8a_2_navodila (1)

17_marec_TJA_house and furniture_8a

17_marec_types-of-houses-8a_2

17_marec_TJA_house and furniture_8a_2

 

 

16. 3. 2020

16_marec_9_SK1_4_navodila

16_marec_TJA_9r_SK_1_4_Coronavirus-vocabulary-and-questions-worksheet-2020

16_marec_TJA_9r_SK_1_4_modal-verbs_M002

16_marec_TJA_9r_SK_1_4_m006-modal-verbs

16_marec_TJA_9r_SK_1_4_Parents angry as COVID (1)

16_marec_TJA_8a_LONDON

Tuji jezik – angleščina – TURNŠEK

24. 3. 2020

7. b – priloga

7.B_pridevniki

 

23. 3. 2020

7. b – Dobro “naštudiraj” učni list za stopnjevanje pridevnikov.

7B_COMPARATIVE AND SUPERLATIVE ADJECTIVES
6. a, b, c – Reši učni list “Places in a town” in ga prilepi v zvezek.

6.ABC_Places in a town

 

 

20. 3. 2020

7. b – učbenik str. 58
V zvezek napišeš naslov “The Weather”. Napišeš vse štiri letne čase in kakšno je ponavadi vreme takrat (različne vremenske pojave lahko tudi narišeš). Narediš nalogo 3 a/b.
Do ponedeljka razmisli o stopnjevanju pridevnikov v slovenščini – lep; lepši; najlepši, visok; višji; najvišji… ter kakšna so pravila.
Lep vikend!

6. a, b, c – učbenik str. 56
V zvezek zapiši čim več zgradb in trgovin v mestu (saj se jih še spomniš od lanskega leta) ter kaj lahko tam počneš oz. kupiš.
V DZ reši stran 45.
Lep vikend!

19. 3. 2020

6. a, b, c. – 19. 3. 2020
Učbenik str. 55, nal. 7 a/b – preriši v zvezek.

18. 3. 2020

7. b – 18. 3. 2020 – učenci rešijo DZ str. 44, 45.

6. a., b., c – 18. 3. 2020 (priloga)

There is_there are

 

17. 3. 2020

7.b

How_questions_2

How_questions

 

16. 3. 2020

6. razred

DZ naredijo strani 42, 43, 44.

ANG_6_1

ANG_6_2 

7. razred

ANGLEŠČINA, 16.3.2020

Tuji jezik – angleščina – VEGELJ

24. 3. 2020

TJA_8R_1. in 2.SKUPINA

V prilogi boste našli 2 učna lista (vsega skupaj 7 strani), vendar se prosim ne ustrašiti, ker je 1 list namenjen slikovnemu gradivu iz besedišča, ki si ga lahko natisnete in prilepite v zvezek ali pa vsaj prepišete v zvezek pod naslovom “PLACES IN THE CITY” in zraven dopišete slovenske prevode. Drugi učni list pa ima 5 strani od tega sta zadnji dve namenjeni rešitvam dveh od treh nalog. Rešitev prosim ne tiskati! Je nepotrebno. (Če se odločite večino stvari prepisati, ne pozabite to storiti pregledno in pravilno označeno.)

Ko naloge rešite (na način, ki vam najbolje ustreza in v tempu, ki je vam najljubši), pa namenite še nekaj minut DZ na strani 34.

Places in the city_8R_VOCABULARY_EXERCISES (1)

PLACES IN THE CITY_BESEDE_8R (1)

 TJA_7C

Glej prilogo za navodila.

Glede reševanja nalog in učnih listov pa bi vam svetovala sledeče: da ne boste imeli občutka, da ste preobremenjeni, si najprej vzemite nekaj minut časa, da pregledate, kaj in koliko morate predelati. Ker časovno niste omejeni in vam svojega dela ni bilo treba pošiljati meni v pregled, da bi videla ali ste dejansko naredili vse, kar sem vam poslala, ste prosti, da si sami določite način in tempo reševanja, saj naj bi vsak vedel, kaj njemu/njej najbolj ustreza. Zato, če vidite kakšen dan več snovi kot prejšnje dni, se prosim ne ustrašiti, ampak si mirno razporedite snov na manjše, bolj prebavljive dele. Zaenkrat še ni bilo posebnih navodil in razlage, saj snov ni bila takšna, ki bi to potrebovala. Če česa vseeno ne razumete, si najprej poskušajte pomagati sami s pomočjo slovarjem na internetu, drugače pa ste vljudno vabljeni, da mi pišete na eAsistent preko staršev seveda. Če kdo eAsistenta nima, mi lahko piše na karin.vegelj@guest.arnes.si

TJA_7A

Ogled videoposnetka + odgovori na vprašanja (učni list: Talking about the Weather in English) – rešitve prejmete v petek.

Znotraj istega dokumenta, boste našli še dodatno besedišče za izražanje različnih vrst vremena in vremenskih pojavov (za vprašanji, ki so vezana na videoposnetek) – si ga natisnete (če imate to možnost) in zalepite v zvezek ali prepišete v zvezek na pregleden in vam vizualno privlačen način. Zraven si zapišite slovenske izraze – po potrebi!

Glede reševanja nalog in učnih listov pa bi vam svetovala sledeče: da ne boste imeli občutka, da ste preobremenjeni, si najprej vzemite nekaj minut časa, da pregledate, kaj in koliko morate predelati. Ker časovno niste omejeni in vam svojega dela ni bilo treba pošiljati meni v pregled, da bi videla ali ste dejansko naredili vse, kar sem vam poslala, ste prosti, da si sami določite način in tempo reševanja, saj naj bi vsak vedel, kaj njemu/njej najbolj ustreza. Zato, če vidite kakšen dan več snovi kot prejšnje dni, se prosim ne ustrašiti, ampak si mirno razporedite snov na manjše, bolj prebavljive dele. Zaenkrat še ni bilo posebnih navodil in razlage, saj snov ni bila takšna, ki bi to potrebovala. Če česa vseeno ne razumete, si najprej poskušajte pomagati sami s pomočjo slovarjem na internetu, drugače pa ste vljudno vabljeni, da mi pišete na eAsistent preko staršev seveda. Če kdo eAsistenta nima, mi lahko piše na karin.vegelj@guest.arnes.si

Talking about the Weather in English_7R

seasons-and-weather_7R (1)

ANGLEŠČINA 7_24.3.2020

23. 3. 2020

seasons-and-weather_7R

ANGLEŠČINA 7_23.3.2020

TJA_8R_1. IN 2.SKUPINA

Glede na to, da ste zadnjo uro dobili učne liste povezane z Veliko Britanijo, bomo ta teden nadaljevali s to temo, natančneje z Londonom. Za današnjo uro sem vam pripravila videoposnetek na YouTube-u in zraven sestavila učni list.

Po ogledu videoposnetka in po tem, ko rešite učni list, se lotite še besedila o Londonu v učbeniku str. 44/1b, 2. naloga. Rešitve boste dobili v petek, tako kot prejšnji teden (če slučajno niste opazili datoteke).    

LONDON_8R

TJA_9R_2. IN 3. SKUPINA

Pozdravljeni! Upam, da ste prejšnji teden bili pridni in da glede na to da ste reševali snov, ki smo jo že delali pri pouku, niste imeli težav pri reševanju strani v učbeniku in delovnem zvezku ter učnih listov. V nasprotnem primeru pa upam, da ste si pomagali z internetom ter rešitvami, ki so bile objavljene v petek.

Preden pa preidemo na novo snov, imam za danes za vas pripravljena še dva učna lista oba povezana s C-virusom. Eno je bralno razumevanje o tem, kako so starši jezni zaradi zaprtja šol na Kitajskem in Japonskem (rešitve za to boste dobili v petek), druga datoteka pa se nanaša na besedišče povezano s tem, kar se dogaja po svetu (rešitve imate že zraven v isti datoteki).

Naslednjič pa bomo začeli z novo snovjo »MODAL VERBS« (modalni glagoli). Do takrat pa vam želim uspešno in prijetno reševanje

Parents angry as COVID_BRALNO RAZUMEVANJE_9R_23.3.2020 Coronavirus-vocabulary-and-questions_9R_23.3.2020

20. 3. 2020

TJA_8B_1.SKUPINA

  • učenci rešijo VSE učne liste povezane z GREAT BRITAIN (glej prilogo za sredo, 18. 3. 2020) Sledite navodilom v posameznih učnih listih, za samostojno reševanje si pomagajte z internetom, imate pa zraven tudi rešitve, tako da ko rešite liste, preverite sami, kako uspešno ste jih rešili.
  • V današnji prilogi pa boste našli rešitve za današnji teden.

REŠITVE_8R_16.3.2020_20.3.2020

TJA_7C in 7A

  • Učenci rešijo učbenik stran 64 in 65.

Na strani 64 imate besedilo vezano na vreme v VB. Vaša naloga je prebrati besedilo in rešiti naloge. Glede na to, da ste do zdaj spoznali že kar nekaj stvari o VB (iz besedila v učbeniku na strani 57 in samostojnim reševanjem včerajšnjih učnih listov), vam reševanje ne bi smelo povzročati težav. Slušno razumevanje rešujete s pomočjo linka, ki ste ga prejeli pri navodilih v torek.

Da pa ne boste brali samo o VB pa imate za to na naslednji strani v učbeniku besedilo o ZDA. Ponovno preberete besedilo in rešite vse naloge povezane z besedilom. Če česa ne bi razumeli, uporabite spletni dvojezični angleško-slovenski slovar.

  • V današnji prilogi boste našli še preostanek rešitev za ta teden.

REŠITVE_7R_16.3.2020_20.3.2020

 

REŠITVE_9R_16.3.2020_20.3.2020

19. 3. 2020

TJA_7A in 7C

  • učenci rešijo VSE učne liste povezane z GREAT BRITAIN (glej prilogo)

the-british-isles-7R_8R (1)

great-britain-4_7R_8R (1)

great-britain-3_7r_8r (1)

great-britain-2_7R_8R (1)

great-britain_7R_8R (1)

uk_7R_8R (1)

TJA_9R_2. in 3. SKUPINA

  • učenci rešijo učbenik stran 34 in 35 ter DZ stran 26 in 27

SREDA, 18. 3. 2020

TJA_9R_2. in 3. SKUPINA

  • Učenci rešijo VSE učne liste povezane s HEALTH PROBLEMS AND TREATMENTS (glej prilogo)

health-problemsquiz_9R_2_3

whats-wrong-with-you-multiple-choice-9R_2_3

more-serious-health-problems_9R_2_3

health-problems-dealing-with-problems_9R_2_3

whats-wrong-with-you-vocabulary-9R_2_3

TJA_8B_2. SKUPINA

  • učenci rešijo VSE učne liste povezane z GREAT BRITAIN (glej prilogo) – rešitve dobijo v četrtek ali petek, do takrat pa si pomagajo z internetom, da rešijo liste

great-britain_7R_8R

uk_7R_8R

great-britain-3_7r_8r

great-britain-2_7R_8R

the-british-isles-7R_8R

great-britain-4_7R_8R

TJA_7C

  • Učenci rešijo učbenik stran 57 in DZ strani 44 in 45

TOREK, 17. 3. 2020

TJA_8B_1. IN 2. SKUPINA  

  • Učenci rešijo učne liste z besediščem povezanim s hišami, sobami in pohištvom (glej prilogo)

vocabulary-matching-worksheet-buildings-8R

house-and-furniture-8R

types-of-houses-in-england-8R

rooms-in-house-and-furniture-8R

types-of-houses-8R (1)

TJA_7C
• Učenci naj rešijo učbenik stran 56 v celoti skupaj s slušnim razumevanjem na sledečem linku: https://elt.oup.com/student/project/level2/?cc=si&selLanguage=en
(V PRIMERU, DA JIM SPLETNA STRAN JAVI, DA JE VTIČNIK BLOKIRAN, NAJ GA ODBLOKIRAJO IN POSKRBIJO, DA BODO LAHKO POSLUŠALI NEMOTENO!!)
• Učenci nato rešijo naslednja 2 učna lista za HOW QUESTIONS (glej priponko)

TJA_7A
• Učenci rešijo učbenik stran 57 in DZ strani 44 in 45

questions-with-how-an-adjective_7R_TJA

How Questions_7R_TJA

16. 3. 2020

7. a

Učenci rešijo učbenik stran 56/3. In 4. naloga. Pri 4. naloga si tabelo prepišejo v zvezek. Slušno razumevanje na sledečem linku: https://elt.oup.com/student/project/level2/?cc=si&selLanguage=en
(V PRIMERU, DA JIM SPLETNA STRAN JAVI, DA JE VTIČNIK BLOKIRAN, NAJ GA ODBLOKIRAJO IN POSKRBIJO, DA BODO LAHKO POSLUŠALI NEMOTENO!!)
•Učenci nato rešijo naslednja 2 učna lista za HOW QUESTIONS (glej priponko) – rešitve bodo prejeli v četrtek ali petek (da lahko pregledajo učne liste)

questions-with-how-an-adjective_7R

How Questions_7R

TJA_8B_1. IN 2.SKUPINA

  • Učenci rešijo učbenik stran 40 in 41, skupaj s slušnim razumevanjem na naslednjem linku:https://elt.oup.com/student/project/level3/?cc=si&selLanguage=en
    (V PRIMERU, DA JIM SPLETNA STRAN JAVI, DA JE VTIČNIK BLOKIRAN, NAJ GA ODBLOKIRAJO IN POSKRBIJO, DA BODO LAHKO POSLUŠALI NEMOTENO!!)
    • Učenci rešijo DZ 3C (strani 28 in 29) Slušno razumevanje imajo na CD-ju, ki so ga dobili priloženega k delovnem zvezku!

9. razred/ 2. in 3. skupina

Učenci rešijo učbenik stran 40 in 41, skupaj s slušnim razumevanjem na naslednjem linku: https://elt.oup.com/student/project/level4/?cc=si&selLanguage=en
(V PRIMERU, DA JIM SPLETNA STRAN JAVI, DA JE VTIČNIK BLOKIRAN, NAJ GA ODBLOKIRAJO IN POSKRBIJO, DA BODO LAHKO POSLUŠALI NEMOTENO!!)
•Učenci rešijo še strani pod 3C v učbeniku na strani 36 in 37, skupaj s slušnim razumevanjem

Dostopnost